.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به کجا چنین شتابان؟!
به کجا چنین شتابان؟!

مديريت راهبردي همراه با تخصص محوري در كنار تعهد به آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي از معيارهاي شايستگي مديران است. مديراني كه با اعتقاد و ارشیو خبرگزاریهابه ارزشهاي نظام ، ضمن پذيرش مسئوليتها در مسند خدمتگزاري از هيچ تلاش و كوششي دريغ نمي نمايند و همواره مانندسربازان خادم نظام و ملت در عرصه هاي مختلف اجرائي سهم بسزايي در توسعه و پيشرفت و اعتلاي جامعه اسلامي داشته اند.

پاي نهادن در عرصه مديريتي گذشته از مزاياي زودگذر آن مخاطرات جدي براي مديران خواهد داشت چه آنكه علي رغم تلاش و كوش خالصانه و ارائه الگوي عملي خدمت به جامعه بدليل وجود آسيب هاي پنهان و پيداي سياسي حيثيت و شخصيت حقوقي و حقيقي ايشان به وسيله كوتاه نظريها و رقابتهاي جرياني خدشه دار مي گردد.

در اين ميان آنچه كه بيشترين خسارت را متحمل مي شود جايگاه خدمت رساني و يا به عبارتي همان شان مناصب اجرايي بوده و كمترين ره آورد آن سلب انگيزه از مديران در ارائه خدمات مي باشد .

غرض از تصديع در اين درددل بيان خبر تاسف آوري است كه در پي آن يكي از مديران ارزشي، پر تلاش و عملگرا بخاطر برخينگرشها از گردونه مديريتي استان حذف گرديده است، و استان مظلوم مازندران را بار ديگر از مديريت انسانی صالح و كاردان محروم نمود .

صحبت از مهندس بهزاد پورمحمد رئیس ستاد بازسازی و حوادث غیر مترقبه استان است كه از مديران فعال ، مجرب و متخصص و كاردان اين دياربوده و طي اين چند سالی كه مسئوليت این قسمت را در اختيار داشت توانست با ارائه راهكارهاي عملي و برنامه هاي خوب مدیریت بحران استان را نسبت سایر استانها متمایز نماید.

مشكلات مازندران مقهور از طبیعت هیچگاه با جابجائی سیاسی حل نمی شود و فقط مدیریت فنی بحران می باشد که می تواند استان مازندران را از نابودی در اثر حوادث و بلایای طبیعی برهاند، لذا با توجه به همين شاخصه ها و حضور موثر و توان مديريتي مهندس بهزاد پورمحمد که نمونه بارز ان را می توان در بحران گاز ۸۶ و زلزله غرب مازندران دید و از زبان مردمان مظلوم این خطه هم شنید در شرایط فعلی و پیش رو بودن خشکسالی گسترده بی بهره نمودن استان از وجود چنین نیروی موثری چه معنا و مفهومی می تواند داشته باشد ؟!!!!!! جز بد خواهي و تنگ نظريهاي عده اي سبب عدم تحقق پیشرفت استان ....

شش سال تلاش ماندگار در راستای خدمت به مردم زحمتکش و ابرومند این استان در ستاد حوادث غیر مترقبه مازندران در حقيقت بيانگر توان و ظرفيت ممتاز پورمحمد در عرصه مديريتي است.

تغییرات اینگونه و آن هم درشرایط بحرانی به شدت تالم آور و نگران كننده است .
متاسفانه قصه پرغصه نخبه کشی مدیریتی در این استان مسبوق به سابقه ای دیرینه است اما دلایل وعلل آن شفاف نیست !!!


برخی اهتمام جدي خود را بر حذف نخبگان از سكان مديريتي بخشهای مختلف به كار گرفته اند و تا دستیابی و موفقیت در این مسیر و نیل به مطامع و اهداف خاص خود از هر ابزاری استفاده می کنند که در این بین هوشیاری و ژرف نگری مدیران ارشد الزامیست و اینکه این دو خصیصه در کدام مدیر ارشد وجود دارد خود بحثی مجزاست

براستي گردانندگان بازی سياسي استان چه پاسخي براي اين رنج بي پايان دارند؟ اميدواریم روزي فرا برسد كه فرزندان مخلص این خاک به دور از همه حب و بغضهاي سياسي فقط به اعتلاي مازندران مظلوم بپردازند .

محمد علي روشن


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 ارديبهشت 1387
این اینطور که شما می گویید نبود که تا حالا خیلی از فارغ التحصیلان دانشگاهها که در تهران مشغول به کار هستند ،خیلی زودتر از اینها به مازندران بر می گشتند.
خودم من به خاطر شرایط بد اداری در مازندران مجبورم هزاران مشکلات(گرانی،مسکن،دوری از خانواده) را تحمل کنم ولی حاضر نیستم در مازندران کار کنم.
امثال مثل من تا دلت بخواهد در تهران زیادند.از مهندس بگیر تا پزشک،معلم،...
یک مازندرانی 17 ارديبهشت 1387
من یک مازندرانی و فارغ التحصیل دکتری در یکی از رشته های فنی مهندسی هستم و چندین سال سابقه مدیریتی دارم. با وجود شرایط فعلی در استان و مشاهده مدیرانی که چه از نظر تحصیلات چه از نظر تخصص و چه از نظر سابقه کاری از من پایین ترند، بهیج وجه حاضر نیستم برگردم و در مازندران مقیم شوم. چون ملاک انتخاب مدیران در استان تخصص نیست بلکه رابطه و .... هست.
نا شناس 27 ارديبهشت 1387
بترکه چشم حسود وبخیل!!! یک مطلبی را در پستهای قبلی با تیتر به کجا چنین شتابان را به نمایش گذاشته بودم که این مطلب را با همراهی و همکاری دوست عزیزمان اقای روشن مدیریت سایت خبری صنایع نیور به تحریر در اورده بودیم که در پایان این نوشته اسم بنده و اقای روشن به عنوان نویسنده درج شده بود . این مطلب از سوی دوستان رسانه ای چه در هفته نامه محلی و چه در وب سایتهای خبری محلی مورد استقبال قرار گرفت که دوستان ترجیح دادند بدون اسم بنده ان مطلب را کار کنند احتمالا این دوستان خوب یا از بنده شدیدا متنفر هستند و یا این که.... بترکه چشم حسود بخیل خلاصه مطلب اینکه بنده از امروز اسم خودم رو در زیر این مطلب پاک کرده تا دوستان عزیزم از طرف خوانندگان عزیز به سرقت ادبی محکوم نشوند. مهم رساندن پیام به گوش مسئولین گرامی بود که انجام شد حالا اسم بنده باشد یا نباشد فرقی به حالی کسی ندارد. سید عبدالله مظلومی کیاپی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.